sunnuntai 17. elokuuta 2014

J

"Moi, mä oon J. Pian neljä vuotias touhupoika, joka rakastaa pikkuautoja ja seikkailija doraa yli kaiken. Mun kengän koko on 25 ja lempivärit vihreä ja punainen. Mun paraskaveri on I, mun oma ihana pikkusiskoni, jonka kanssa tykkään kinastella ja tapella. Tykkään mä sitä halia ja pussatakkin. 
Meillä on yhteinen huone jossa me nukutaan ja leikitään levitetään meijän lelut ympäriinsä ja äiti saa ne siivota omille paikoilleen. Vitsi vitsi, kyl me siskonkin kanssa siivotaan mutta ei me siitä hommasta tykätä. 
Mulla on vaaleansininen sänky ja I:lla on vaaleanpunainen sänky. Silloin ku me ne saatiin niin suutuin siskolle kauheasti kun hän sai pinkin ja minä sinisen sängyn, koska minäkin oisin halunnut punaisen. Nykyään en enää muuta sänkyä tahtoisikaan. 
Me käydään äidin ja isin kanssa päivittäin puistoissa jä kävelyretkillä. Tosin äiti kävelee ja mä ajan polkupyörällä ja sisko istuu rattaissa ja kävelee, miten milloinkin jaksaa. Mulla on muuten tosi KOMIA pyörä. Siskokin haluaisi kovasti pyöräillä, mutta ei se osaa vielä. Äiti on luvannut, että ensi kesänä kun mulle ostetaan isompi pyörä niin sisko saa tämän minun nykyisen fillarin, tosin mä oon sitä mieltä, että ei I osaa pyörällä aijaa, mutta äiti on vaan sanonut, että I oppii kyllä kun pääsee harjoittelemaan kunnolla." 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti